30 komiksów, które (podobno) musisz przeczytać

Redakcja Komiksomanii przygotowała listę „30 komiksów, które musisz przeczytać przed śmiercią”.

Podobne zestawienia zawsze są dyskusyjne (sam umieściłbym część innych tytułów, nad niektórymi bym się zastanawiał). No i po zestawieniu widać (wydaje mi się), że układane było wyłącznie przez mężczyzn (choć może się mylę – jestem ciekaw, czy mam rację).

Tak czy inaczej – warto się z nim zapoznać, bo rzeczywiście wiele tytułów zacnych. A nawet jeśli nie wszystkie warto koniecznie przeczytać przed śmiercią, to z pewnością warto wiedzieć, że takie istnieją. Bo w przeważającej części warte są lektury. Lub przynajmniej wiedzy, że istnieją.

Całe zestawienie do przeczytania :: tutaj ::

2 comments

  1. I tak, i nie. Zastanawiałem się nad tym. Takie mam odczucie. Większość tytułów jest (wydaje mi się) „męska”. To nie jest do końca zarzut, bo nie mam nic przeciw męskim zestawieniom. Tylko tytuł zestawienia by wskazywał, że będzie to bardziej wyważone, zrównoważone. Skoro przed śmiercią mam je przeczytać. Albo moja żona. Nawiasem mówiąc – serio, chciałbym coś takiego przeczytać, ale skomponowane przez kobiety.

Skomentuj

