Chwalipięctwo, czyli przywiezione z Grazu

Kilka dni temu musiałem pojechać do Grazu, do tamtejszych bibliotek.

I gdy tak sobie szedłem :: Annenstrasse :: z dworca w kierunku Starego Miasta, nagle ni stąd, ni zowąd przed oczami wyrósł mi sklep z komiksami. Ucieszyło mnie to bardzo, bo w Klagenfurcie takiegoż przybytku nie ma.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jak później powiedział mi właściciel, w Austrii jest sześć sklepów z komiksami. Pięć w Wiedniu i jeden – właśnie ten w Grazu. Czy tak jest rzeczywiście, nie wnikam. Grunt, że udało mi się tam zrobić małe zakupy. Zabolało kieszeń, ale ucieszyło ducha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A oto, co z Grazu przywiozłem. Już teraz przed lekturą wiem, że chyba dobrze by było, gdyby :: Der Boxer :: Reinharda Kleista i :: Metamaus :: ukazały się także w Polsce (bo to w pewnym sensie Polonica). Czy pozostałe są tego warte, okaże się, gdy je spokojnie przeczytam.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAA po dokładnym przejrzeniu półek w komiksowym sklepie, zawsze można się posilić naprzeciwko u Mr. Kumpira. Podają wielkie faszerowane różnościami ziemniaki.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skomentuj

